CLAAS vylepšuje platformu digitálneho pripojenia pre zákazníkov a spúšťa aplikáciu pre mobilné zariadenia
Dissen / Harsewinkel, február 2021. CLAAS rozširuje svoju digitálnu platformu pre zákazníkov o nové funkcie a spúšťa aplikáciu CLAAS connect, ktorá je k dispozícii pre mobilné zariadenia iOS a Android od polovice februára 2021. Intuitívne spravovanie strojov CLAAS a používanie Services and Shop sa tým pomocou digitálnych prostriedkov ďalej zjednodušuje a prepojenie medzi zákazníkom a obchodníkom sa skracuje.
Nová aplikácia CLAAS connect zjednodušuje vďaka novým funkciám a prepojeniam spravovanie strojov CLAAS v strojovom parku. Združovanie základných funkcií a pridávanie aplikácií na jednej inteligentne prepojenej platforme šetrí čas a pomáha ľahko nájsť kľúčové informácie, zodpovedajúce mazivá a správne súčiastky. Zákazníci sa môžu bez komplikácií zaregistrovať a prihlásiť prostredníctvom jednorázovej registrácie pomocou CLAAS ID. Je možné sa prihlásiť aj prostredníctvom účtov na FB, Goggle a Apple, ak sú tam zákazníci už zaregistrovaní.
V ďalšom kroku si zákazníci vyberú príslušného obchodného partnera CLAAS pre svoju oblasť. Potom môžu jednoducho pridať svoje stroje a zariadenia CLAAS zadaním výrobného čísla. Akonáhle je to hotové, môžu si zákazníci kedykoľvek stiahnuť digitálny návod na použitie k svojmu stroju, ktorý im poskytne kľúčové informácie k strojom.
Nový CLAAS connect je okrem iného doplnený o nový konfigurátor produktov CLAAS, ktorý bol uvedený na trh v polovici roka 2020. Vďaka tomu môže užívateľ konfigurovať kombajny, rezačky, traktory, stroje na zber krmovín, lisy, teleskopické nakladače, kolesové nakladače a tiež digitálne aplikácie. Potom môže zákazník požiadať o konkrétnu ponuku na základe uložených údajov a cenníkové ceny u svojho osobného predajcu.
K tomu ponúka CLAAS connect možnosť stiahnuť si obrázky jednotlivých strojov CLAAS a priradiť individuálne poznámky - napríklad pre históriu opráv alebo pre dokumentáciu poškodenia.
Od polovice februára 2021 je CLAAS connect k dispozícii aj ako bezplatná aplikácia pre mobilné zariadenia na všetkých súčasných trhoch. Tak môžu mať zákazníci vždy a odkiaľkoľvek prístup k platforme - či už je to v teréne alebo na stroji, pri rozhovore s predajcom alebo v núdzi na cestách. Aplikácia Connect obsahuje všetky funkcie a služby počítačovej verzie, aby bolo vždy možné rýchle a optimálne použitie na mobilnom zariadení.
Vyskytujúce sa chybové kódy môžu byť zadané a vyhodnotené napr. priamo a bez prezerania návodu na použitie, aby sa začali ďalšie kroky k riešeniu. Prepojením aplikácie náhradných dielov Parts Doc a obchodu náhradných dielov CLAAS Parts Shop môžu byť vybrané vyhovujúce náhradné diely a objednané príslušným predajcom. CLAAS Farm Parts ponúka sortiment cca. 4 miliónov druhov tovaru pre poľnohospodárske potreby, ktoré je možné objednať vždy z pohodlia domova.
Nová je tiež integrácia poradcu mazív CLAAS. Tu dostane zákazník obsiahly prehľad mazív, ktoré sú vhodné pre jeho stroje a ich špecifikácií. Príslušné oleje, tuky a chladiace kvapaliny motora môžu byť objednané taktiež priamo v Parts Shop online, čo prebieha tiež prostredníctvom príslušného predajcu CLAAS. Aj konfigurátor strojov CLAAS je neoddeliteľnou súčasťou novej aplikácie, takže možno nový stroj konfigurovať kedykoľvek a odkiaľkoľvek, obdobne ako u počítačovej verzie.
CLAAS connect je už k dispozícii pre zákazníkov v Nemecku, Dánsku, Francúzsku, Veľkej Británii, Írsku, Taliansku, Luxembursku, Holandsku, Nórsku, Rakúsku, Poľsku, Švédsku, Slovesnku, Českej republike a v USA. Do konca roka 2021 by malo nasledovať mnoho ďalších medzinárodných trhov, aby mohli spravovať globálny prístup stupňovito rozšíriteľnej zákazníckej aplikácie. Na aktuálny rok 2021 je plánovaná integrácia ďalších dôležitých funkcií na platformu CLAAS connect. Centrálny medzník je tiež zlúčenie CLAAS Telematics a Remote Service. Tu môže zákazník v prvom kroku spustení aplikácie využiť telemetrické dáta svojho stroja v aplikácii CLAAS connect na základe zmlúv Remote Service, čo im umožní neustále si uchovávať prehľad kľúčových údajov o stroji alebo si v budúcnosti nastaviť pripomienku ďalšej údržby.
23.1.2024
Čítať ďalej
22.1.2024
Čítať ďalej
17.1.2024
Čítať ďalej
15.1.2024
Čítať ďalej
2.1.2024
Čítať ďalej
6.12.2023
Čítať ďalej
4.12.2023
Čítať ďalej
30.11.2023
Čítať ďalej
29.11.2023
Čítať ďalej
28.11.2023
Čítať ďalej